bloggerfy

onsdag 17 november 2010

17 november

Tja bloggen! Kom hem vid sex snåret idag, tack vare SL. Tåget mot södertälje var en kvart försenat så självklart när man skulle byta tåg till gnesta i hamn, då hade det redan åkt iväg. Kul! Haha fattar inte att folk valde att stå och vänta i typ tjugo minuter i hamn istället för att hoppa på gnestatåget i södertälje C haha.... Det är ju verkligen svinkallt ute såhär på kvällen. 

Studiebesöket var verkligen urtrist och kallt. Vi stannade inte där så länge som tur var, mina fötter hade inte funnits kvar då haha. Nu ska jag kolla igenom min APU uppgift, den ska lämnas in i morgon. Men allt är klart tror jag sen ska jag träna lite till svenskaprovet som är på fredag. Sen är det PH och halv nio ikväll är det Sverige-Tyskland. Sverige kommer förlora, är nästan helt säker på det. Dom kan ju inte tro att dom kommer lyckas utan Zlatan och Elmander liksom haha... Återigen mitt fotbollsintresse som spökar. Ha det bra, puss.


VET att ni gillar mina cambilder, bäst kvalité! (HAHA) Anyway, körde på en helsvart outfit, bara vita converse!

2 kommentarer: