bloggerfy

söndag 14 november 2010

14 November 2010

Godmorgon! Är uppe ganska tidigt idag, pappa skulle hämta lastbilden vid elva sen åker vi in mot solna och röjer undan massa grejer från farfars gamla lägenhet. JOBBIGT. Fast jag tror inte jag behöver göra så mycket i alla fall haha. 

Igår så drog Lykke hem, kom ju på att vi skulle upp ganska tidigt idag så. Och i morgon är det skola igen, kul. Sitter och kikar lite på vårat schema som kommer den här veckan. I morgon börjar vi nio i alla fall, skönt! Och på fredag börjar vi tjugo i tio!! 

Imorgon ska jag nog försöka ta mig in till centrum och gå runt en stund i affärer, man behöver ju lite avkoppling ibland. Haha det är avkoppling för mig i alla fall. Hoppas min jacka som jag beställde kommer snart också! Måste flytta ut sängen från mitt rum nu, ska få en annan tydligen haha. Ha en trevlig söndag! xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar