bloggerfy

lördag 13 november 2010

13 november 2010

Godmorgon! Allt bra med er? Jag fattar inte hur jag kan vara så pigg som jag är just nu! Jag gick typ och la mig vid halv fyra igår, eller ja i morse, och är liksom vaken nu haha... 
Vad händer idag då? Själv ska jag tillbringa min lördag tillsammans med Lykke, alltid lika trevligt! Vet inte riktigt om det skulle bli någon bio idag förresten, får väl se hur det blir. Ska bara ta det lite lugnt idag och i princip resten av helgen. Ska följa med pappa till solna i morgon i hans lilla lastbil, haha. Det kommer se roligt ut... 

Skulle egentligen behöva införskaffa lite nya kläder, får se om jag gör det på måndag kanske. Det är verkligen helt "tomt" i min garderob! Känns som att jag går runt med samma kläder hela tiden. Fast egentligen är det inte så tomt i min garderob, den är ganska full faktiskt. Men det är bara massa fula kläder som jag aldrig använder och som är för smått. Skulle vilja bli av med det, men hur vet jag inte riktigt än...?

Flyttade in beaas byrå i mitt rum igår, så nu ser det helt annorlunda ut. Ska sätta upp min LP skivor på väggen och mina krokar sen är mitt rum completed. Bea ville ha min byrå så då bytte vi, hennes byrå är så mycket bättre än min!

Nu ska jag plocka lite i mitt rum, sen kommer väl pykkis någon gång. xoxo

Tråkigt väder, tråkig bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar