bloggerfy

måndag 18 oktober 2010

trött...

Hejsan, allt bra? Själv är det ganska bra, har fått lite rethosta men annars så! Första dagen på praktiken gick väl rätt bra, det blev väldigt tråkigt vissa stunder. Man gör ju inte så mycket liksom, mockar, fodrar släpper in och ut hästar. Men det var väl helt okej. Skönt att jag inte ska dit i morgon i alla fall, ska ju på begravning. Ska få vara med på en turridning med islandshästar någon gång i veckan också, kul! Fast jag har typ ALDRIG ridit islandshäst, förstår inte vad det är som är så roligt med dom egentligen (inget illa menat) fast dom är ju väldigt söta. Top model börjar hör jag visst, måste rusa. Hörs i morgon! xoxo
Självaste Pegasus från Globen horse show bor i mitt stall där jag jobbar lite coolt va, supersnäll heeest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar