bloggerfy

söndag 24 oktober 2010

söndag

Hej på er! Vaknade för ett tag sedan, min lilla nyopererade kisse var hungrig. Stackare, hon får sitta inne på toan hela tiden med en obekväm krage runt halsen. Det kan ju inte vara så roligt.. Hon ska få ta bort stygnen den 1:a november, det är ju långt kvar! Jag kommer ju inte vara hemma veckan som kommer och då måste ju pappa ta hand om henne hur nu det ska gå...


Tänkte skriva några rader sen ska jag ner och baka haha. Ikväll ska jag åka tillbaka till Solna igen, en vecka kvar sen slipper jag Fors Gård! Glömde berätta att jag missade bussen i fredags när jag skulle hem, så då  fick jag vänta en timme i Västerhaninge på nästa buss... inte roligt. Men tillslut kom jag ju hem i alla fall. Funderar på att fixa till min blogg lite också men hur vet jag inte, vill bara ha något enkelt. Lite förändring bara, Johanna hjälp mig med det! :D  


Jag känner mig väldigt handikappad utan min mobil, hur smart får man bli och glömma mobilladdaren haha! Nej nu måste jag börja nere i köket.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar