bloggerfy

onsdag 6 oktober 2010

sicken dator....

Hejsan, hur är det? Själv är det bara bra, har precis ätit mammas goda lasagne! Nu ska jag svara på lite frågor om regnskogen, sen ska jag nog gå igenom engelskan.... kul. Vi fick faktiskt sluta tidigare på naturhistoriska så jag hann med tåget som gick vid halv fyra! Ja, det var kanske inte så roligt som jag trodde att det skulle vara på naturhistoriska... Vi fick FETA häftet där det var frågor som vi skulle svara på om evolution. Inte roligt alls, höll på att somna haha. Trevliga boys träffade vi också haha.. ;) När man var klar med häftet fick man gå runt lite tills tre, men vi gick lite tidigare. Nu när jag kom hem tänkte jag ÅH vad bra då hinner jag ringa till min praktikplats, man skulle tydligen kontakta dom i god tid. Jag ringde, inget svar. Sen ringde jag igen, inget svar. Sen testade jag ett annat nummer, nej inget svar där heller. Jag kommer inte hinna ringa dom förns på fredag så det får bli då antar jag... Nu måste jag faktiskt plugga, hörs. xoxo

Ja nu får jag sitta i köket med värsta långa internetsladden annars funkar inte min dator. Ser lite roligt ut kanske haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar