bloggerfy

måndag 4 oktober 2010

miss you like hell

Okej lite sent inlägg, men jag har verkligen inte haft tid. Tåget var ju försenat såklart så jag kom inte hem förns vid fem... Sen blev jag tvungen att fixa lite andra saker, sorry. Annars då, allt bra med er? Det har blivit sviiiinkallt ute nu, på med mössa, vantar och halsduk bara haha! Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska säga när jag ska ringa till min APU, haha ja vad ska man säga liksom? Jag vill ju göra ett så bra intryck på dom som möjligt. Man kanske till och med får ett jobba om jag gör det bra... ;) Det gäller och ligga i. På torsdag blir det bio med mickis, i rymden finns inga känslor tror jag hehe ;) Hörde att Bill Skarsgård bor vid slussen fortfarande, kanske ska åka och hälsa på honom på rasten ;)? HAHA. Nu måste jag plugga eller nått, vet inte riktigt vad det är för plugg som ska göras men men... Ha det bra darlings, toodles! Ah juste mitt internet krånglar så det kanske inte blir något mer inlägg :( xoxo

R.I.P farfar 4/10 2010 saknar dig för varje sekund som går <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar