bloggerfy

onsdag 27 oktober 2010

min uppdatering suger...

Ja förlåt för den men jag har aldrig tid att sitta vid datorn när jag kommer hem. Då ska jag handla om det behövs, äta middag, fixa lunch till i morgon och sen ska man sova. Tiden går så sjukt fort! Men om tre dagar darlings ska jag komma igång igen! Då är jag fri från praktiken haha.
Annars idag har det varit bra, jag har fått göra allt i stallet typ som vanligt, dom är så otroligt lata! Det är ju inte direkt meningen att jag ska behöva göra allt, men om jag struntar i det gör ingen annan det och då får jag skäll för att det inte är gjort!! Suck...
Mamma ringde nyss och sa att hon har bokat tågbiljetter till Borlänge nästa vecka. Det ska bli så grymt kul att få träffa mina ladies igen!! Ett år sen sist, helt sjukt! Hoppas bara att dom där jävla tågen inte strular, då får jag PANIIIK! Helt ensam på centralen, vad gör man liksom haha. Nu börjar Paradise Hotel, haha jag har fastnat för det nu. LEONARDO <3 haha tönt jag är, men men hörs kanske i morgon. xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar