bloggerfy

tisdag 5 oktober 2010

jag vill klippa lugg...

...Eller nej, jag vet inte. Är inte helt säker på om jag skulle passa i det, hade det ju för ett tag sedan men den luggen var inte direkt fin haha. Jag vill bara ha en sån där enkel och rak lugg, vad tycker ni? Gillar det som det är nu också, men ändå det är ganska tråkigt att bara köra på samma utsläppta hår hela tiden... Nja jag får se hur jag gör.

I morgon ska the class till naturhistoriska riksmuséet, naturbrukare förstår ni. Men jag har faktiskt inte varit där på jättelänge, det är ju faktiskt ganska roligt trots allt! Jag måste även svara på några frågor om en film som heter (tror jag) "Jag köpte en regnskog", låter ju kul... verkligen.. Min dator vill fortfarande inte samarbeta med mig, den har tydligen fått för sig att internet inte ska fungera. Även fast det gör det på alla andra datorer hemma... Så jag kan inte direkt ladda in några bilder, berit ville tydligen inte låna ut sin dator så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Får väl komma på något. Jag är skit trött så jag måste sova nu, vi börjar typ tio över åtta imorgon?! Hatar vårat schema. Ha det bra, xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar