bloggerfy

onsdag 22 september 2010

top of the world.

Tittade faktiskt lite på Idol för en stund sedan, haha den där Sebastian Krantz verkar LITE utseendefixerad bara annars var det väl rätt ok. Jag kanske borde ha sökt trots allt, kanske får bli nästa år ;) Mitt mål skulle vara att komma vidare till slutaudition  längre skulle jag nog inte komma haha! Har börjat kolla igenom matten också, synd bara att jag måste vara så himla usel på det. Vi har provet näsa fredag men jag känner att jag måste gå igenom lite själv också. Jag har inte så bra minne förstår ni. Jag ska även skriva om en plats som jag tycker om och känner mig trygg i på svenskan, jag tror jag ska ta någonstans i Skottland typ Glencoe eller Loch Ness. Så himla vackert! Nu är jag sådär hungrig igen, vad är det för fel på mig. Hörs i morgon godnatt! xx

Lykke var i farten på svenskan haha så rätt! Bara vi som fattar dåra... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar