bloggerfy

torsdag 23 september 2010

slutkörd

Kom hem vid fem, råkade skriva lite fel i förra inlägget. Mådde jättedåligt när jag åkte hem usch, hade med mig en macka men den hjälpte inte. När jag kom till Gnesta gick jag in på Konsum i stället och köpte candy! :D Nu mår jag mycket bättre haha. I morgon ska vi till Djurgymnasiets hunddagis på sista lektionen, vi ska få klippa klor och gå ut på promenad med hundarna. Hur kul som helst! Jag är verkligen jättesugen på att köpa hund, problemet är bara vem som ska ta hand om den när jag är i skolan. Hunddagis är ju rätt dyrt, en dagmatte skulle jag kunna skaffa men det ska vara någon man verkligen litar på. Inte vem som helst alltså... Nu ska jag mumsa i mig candy och kolla på tv, hörs!

Ahlgrens sura bilar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar