bloggerfy

lördag 18 september 2010

ny header...

Vad tycks? Jag trodde inte att den skulle bli så stor men jag tycker den faktiskt blev ganska bra, så vi kör på den här ett tag. Haha grejen som jag alltså köpte igår var nämligen en till hamster! Pratade ju om att jag skulle köpa en till gamlingen som jag har här hemma. Min mobil är död så jag har tyvärr inte kunnat ta någon bild, men hon är jättesöt. Jag och Lykke tänkte sätta in dom i samma bur idag, har två burar nu, men ja det gick väl som det gick.... haha. Min nya plutt är lite tjurig av sig så hon fräste till. Men jag ska nog vänta ett tag på att sätta ihop dom, så dom kan vänja sig vid varandra. Men om det inte går så har dom burarna bredvid varandra i alla fall. Nu ska jag läsa på lite till proven som vi har nästa vecka, pussar'

jag tror jag dör haha...

2 kommentarer: