bloggerfy

tisdag 21 september 2010

Just the way you are

Tjenis, sitter och pluggar träd... japp ni hörde rätt. Det är sånt vi på Djurgymnasiet sysslar med. Men nu kan jag alla hyfsat bra i alla fall. I morgon tänkte jag åka till skolan, det känns som att man missar ganska mycket om man inte är där och det vill jag ju inte göra! :) Ska kolla vad jag ska ha på mig också, det lutar åt min favorit kofta. Den funkar i alla lägen! Försöker smöra mig fram till en resa till London nästa vår, som födelsedagspresent kanske. Vi får väl se hur det går med det. Älskar London, eller ja hela Storbritannien. Alla är så himla trevliga och London är verkligen världens mysigaste stad även fast den är så stor! Nu har jag ju varit där några gånger men jag längtar tillbaka dit så himla mycket. Såg att jag även hade fått lite fler läsare det var ju roligt, hoppas ni gillar min blogg! pussar<3

SAKNAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar