bloggerfy

fredag 24 september 2010

hatar SL..

Hej ni underbara. Dagen har varit helt okej, det var superkul på hunddagiset blev lite kär i en hund som jag fick gå ut och gå med. Stackaren haltade och var typ jättegammal men så sjukt söt och snäll. Var nära på att ta med mig Tilda hem hihi. Bussen från Västberga kom lite sent så då blev det lite bråttom till tåget. Jag stressade ihjäl mig och sen när man kommer fram till Årstaberg så är tåget försenat! Sen berättar dom att det var problem för det var en nedriven kabel som blockerade spåret vid Karlsberg, kul! Jag fick vänta där i nästan en timme på tåget. Kan dom inte tillverka lite hållbarare kablar eftersom dom ändå river ner dom?! När jag kom hem frös jag som aldrig förr, nu känner jag mig sjuk tack SL... Ska käka lite nu sen får vi se vad som händer. Saknar LYKKE! <3 puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar