bloggerfy

söndag 19 september 2010

The City

Kollar på gamla avsnitt av The City, om jag ändå hade samma jobb som Whitney Port! Typ drömjobbet eller vad... Vid två ville Johanna att jag skulle följa med henne på en långpromenad so i did. Jisses vilken lång promenad det var. Vi började gå mot Hållsta hållet, träffade några hästar sen hittade vi blåbär i skogen. Sen började vi gå runt i skogen utan att veta vart vi egentligen gick haha. Vi hittade lite svamp också! Sen hamnade vi vid Hållstabacken och där träffade vi läskiga älgar och sprang iväg och massa massa mer haha. Vi var typ ute i två timmar, skönt! Nu är jag jättetrött och har halvt ångest för jag kan inget till provet i morgon... börjar tio i nio i alla fall så jag kan ta halv åtta tåget, yes! Kanske ska sluta kolla på tv och plugga... slänger in någon bild från prommisen. Pussar'

mammas löparskor var på!

vilse i skogen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar