bloggerfy

onsdag 29 september 2010

29:e september

Hej! Kom precis hem, trött som vanligt och ont i fötterna... Käkade lunch på donken idag, farligt sånt där don't do that people haha. En snubbe som jobbar där är ju för skön så man kan ju inte låta bli att dra dit liksom ;) Annars har dagen varit bra, svenska lektionen var ju rolig i alla fall haha! Fick med mig en läxa i datakunskapen, lite fail av läraren för vi fick frågorna och tog med boken hem. Det var ju meningen att vi skulle kunna frågorna, inte leta upp svaren på dom. Men det var ju bra eftersom jag inte kan något ändå... Nu sitter jag och väntar på mat, fast jag är inte hungrig hehe... Nu ska jag läsa lite bloggar xoxo

                                                                          outfit:
+ svarta converse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar