bloggerfy

onsdag 25 augusti 2010

Right now

Här sitter jag i min ensamhet haha nejdå, jag hör B prata för fullt i telefonen. Föresten fångarna på fortet, visst går det varje dag? Jag trodde bara att det skulle gå på måndagar. Kollade första avsnittet men det sög ganska rejält. Men om det går idag ska jag nog kolla. Jag vill ju se när alla bloggare ska vara med, haha dom kommer ju inte klara av någonting. Juste klockan som visas vid varje inlägg längst ner går inte riktigt som den ska om någon har märkt det, ska försöka fixa det så snart som möjligt. Nu ska jag plocka fram något som jag kan ha på mig i morgon, vi hoppas på NRJ då också!

Visst är min fondvägg fin? Precis i min stil.

försökte ta en bild där den kom med, ja ni ser ju resultatet haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar